Mindennapjaim..gondolataim..

Mindennapok

Mindennapok

Tandem..

2014. május 24. - zuhanorepulesss

..ami inkább magyar tandem :)

A mai programom egészségügyi problémák miatt ugrott..Hiába na, a Putyin-féle és az immunrendszerrel nem lehet viccelni.

Kárpótol a tegnap este...habár már tegnap is voltak jelek, tünetek, a római a lehető legjobb formáját hozta.

A kellemes nyár esti hangulat, a hömpölygő embertömeg között cikázó, villogókkal felszerelt biciklisek, a viccesből a szánalmasba hajló kutyaöltözetek, a kerékpárok villogó lámpájára hajazó kéken villogó nyakörv..Mind olyan természetes ott.

Jancsi büfé hozta a formáját, mindazt, amit a sok év alatt megszokott az ember..a várakozást, a rohanó kiszolgálást, a nagyvonalú összeadással megjelenő elszállt végösszeget, s azt a fajta finom ízeket és bőséges mennyiséget, ami vízszintesbe billenti a mérleget, s az ember elégedetten dől hátra, hogy igen, ezért járok ide.

Az egyetlen, ami talán negatívum volt a tegnap estében, hogy mire leküzdöttük a halacskát és a hagymakarikákat, addigra a gépi fagyisok feladták a küzdelmet.

Habár fagyizni csaltam el, a végén csak én ettem a Cziniel remek fagyijából, bár az a klasszikus gépi fagyi lett volna a méltó befejezése a rómais körünknek. 

Hazafelé a nyár esti 23-24 fokban, fényszóróval megvilágítva magam előtt az utam, nézve, ahogy lepkék, szúnyogok és egyéb felismerhetetlen ízeltlábúak százai, ezrei lesznek öngyilkosak 95-100km/órás sebességgel a szélvédőmön, lámpámon, motorháztetőmön, szokás szerint átgondoltam a napom, tisztítgatva a to do listám.

Számtalan hülyeségem van, aki ismer, ezt csak megerősíteni tudja..viszont valahol ezek a hülyeségek eltűnnek, eltűntek, sokadrangúvá váltak az elmúlt napokban. Mindig előbb érkezem, mindenhová. Ez betegség:) S valahol mindig pontosságot várok másoktól is. Számtalan esetben éreztem azt a megmagyarázhatatlan belső feszültséget magamban, amikor várni kell valakire. Legyen az ügyfél, barát, barátnő, családtag. Ez azonban most nincs meg bennem. Ha 3, 5, 8 vagy 15 perccel is érkezik később, ez fel sem merül, fel sem fogom..Csak rácsodálkozom, végignézek rajta, addigra a közelembe ér, látom a másfél négyzetméternyi barna szemeit, s már csak örülök.

Ha fáradt, éhes vagyok, türelmetlen vagyok..Mint minden férfi:) Az éhség nem állt fenn tegnap, hála a halnak :) Kipihent nem voltam..Az állandó zúgás mellett nem éreztem feszülést, türelmetlenséget, legyek már otthon érzést, rohanási kényszert..Amit sok sok éve érzek..legyen az kezdődő vagy tartós kapcsolat.

Sokat forgolódtam az éjjel, vártam a mai napot, olyan utazós napot, amikor a hurrá, nyaralunk érzés újra elér, de az immunrendszer közbeszólt.

Így a Spar maradt, kellett szereznem valami kaját, hogy ne haljak éhen:) Amikor a gondolataimba merülve sétáltam a bejárat felé, rámcsilingelt egy biciklis, s felnézve egy klasszikus magyar tandemet láttam.

Camping kerékpár volt, elől egy negyvenes nő, hátul (talán) egy harmincas pasi ült, mindketten abban a koszosnak tűnő rövidnadrág-póló kombóban, amit jellemzően hajléktalanokon vagy játszótéri gyerekeken látni. Mindkettőjük arca meggyötört volt, ütemesen, egyazon ritmusra mozdult a lábuk, s tekertek, egyirányba.

A kormány a negyvenes nő kezében, a férfi lehajtott fejjel, megadva magát a sorsának, életének tekert, bámulta az előtte lévő, funkcióját soha be nem töltő kormányt. Valahol az villant át mélyen az agyamon, hogy ez úgy tűnik az életükre is, kapcsolatukra is jellemző lehet.

Áttekertek a Spar parkolóján, én egy másodpercig néztem utánuk. S rájöttem, így is, hogy bukott a mai program, mégis milyen szerencsés vagyok az életemben. A program pótolható. Ha találsz olyat, akivel szívesen tekersz egy irányba.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-nyilasa.blog.hu/api/trackback/id/tr566201370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása