Mindennapjaim..gondolataim..

Mindennapok

Mindennapok

Persze..nem volt vicc...

2015. július 08. - zuhanorepulesss

Tegnap viccelődtem a hobbitok, gyűrű, hőség összefüggéseiről..ma meg én magam lettem zsákos :)
Persze az ember ettől sokkal többet is tesz a szeretteiért.
Élveztem ma ezt a 36 fok körüli hőmérsékletet..ma senki és semmi nem tudott letaszítani a jókedvem csúcsáról :)
Bár ebéd könyékén a full üres gyorsétteremben (értsd: nem Mc, Török) nem igazán értettem, mi tart 20 percbe egy gyroson. A pénztáros néni kalandjai a bankkártyámmal már csak hab volt a tortán.
Kinn már esik, próbálok egy kis nyári meleget még benn tartani a lakásban:)
10 körömmel kapaszkodom bele :D
Viszont a hétvégi szüretelésű sárgabaracklekvár számomra ehetetlenül édes lett...Pont ezért nem használok sem sót, sem cukrot nagyon..az étel íze érdekel..nem a sóé vagy a cukoré.
Megint kiderült..rossz helyre születtem.. :)

 

-->

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-nyilasa.blog.hu/api/trackback/id/tr837610838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása