Mindennapjaim..gondolataim..

Mindennapok

Mindennapok

Nőttön nő..

2015. május 19. - zuhanorepulesss

..megint valami bennem.

Nem, nem lesz gyerekem :D Bár ha lenne, kíváncsi lennék, ki lehet az apa?? :D

Ma kaptam egy üzenetet. Hogy nem jó úton járok. Egyértelmű, szimpla üzenet volt.

A hozzám legközelebb álló üzent. Felemelte a piros tárcsát, hogy ne menjek tovább.

Olyan egyértelmű volt az üzenet, hogy megrogyott a lábam és kivert a víz.

Más. Ez az eurovíziós dalfesztivál csak a retardáltakról szól? Nem követem, a szakállas...valami az ismerős, most odakapcsoltam a szerbek..khm..produkciója zajlott. Az énekesnő azt énekelte, hogy Here I'am..de..Ezt szerintem mindenki látta. Rettenetes.

Bár..korai volt. Elkiabáltam. Az legalább valamilyen volt. Ez a magyar lány semmilyen. Se a lány, se a dal nem mutat semmit. Nem is értem..Ez volt a legjobb? Biztos. Vagy valakinek a valakije. 

Remélem holnap nem kapok üzenetet.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-nyilasa.blog.hu/api/trackback/id/tr587474316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása