Mindennapjaim..gondolataim..

Mindennapok

Mindennapok

Marsi...

2015. február 25. - zuhanorepulesss

..és Palik cégét vizsgálgatja a NAV..habár Ők évek óta nem élnek itthon.

Persze..én is letojnám, mi van a NAV-val, ha jó messze élnék:)

Más Marsi..Tegnap beleolvastam Andy Weir A marsi című könyvébe, az első pár oldal remek volt.

Így reggel a túléléshez szükségesek mellett ránéztem az Auchanban, meg tudom-e venni.

Persze nem. Egyéb free formában sem találtam, így letöltöttem egy könyvesház oldaláról (epub), 60%-ért a nyomott változatának. 

Mivel délután más dolgom nem volt, illetve nem akartam vele foglalkozni, át is rágtam magam rajta.

Picit a számkivetett űrbe helyezett változatának éreztem. A nehezítéseivel:) Itt nem elég egy bambuszcsónakot építeni, s a kisebb hibák sokkal keményebben büntetnek.

Szeretem az ilyen belső nézőpontos könyveket. Minimális dialógus, a csapongó gondolatok útján haladunk előre.

Az ember elgondolkodik, hasonló esetben Ő vajon mit tenne/mit tenne másként.

S arra is kíváncsi vagyok, milyen hangulatú lesz a film, ami itt forgatódik ( :D ) Magyarországon Matt Damon főszereplésével. Ridley Scottban lehet bízni..:) Év végén megtekintem, az tuti.

Hm..hétvégén már március. S még mindig nincs ötletem, merre induljak a nyáron. Marad a megszokott spontán programozás. Remélhetőleg több napsütéssel, mint tavaly:)

Szóval..ma két marsi is volt. Mára elég is ennyi.. :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-nyilasa.blog.hu/api/trackback/id/tr697219959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása