Mindennapjaim..gondolataim..

Mindennapok

Mindennapok

Utálok..

2014. október 13. - zuhanorepulesss

..korán kelni.

Így belegondolva..kevés dolog van, amiről így ki tudom jelenteni, ennyire kerek-perec, hogy nem szeretem.

Ebbe a kategóriába kevés dolog tartozik még bele.

Nem jó érzés sötétben kelni s elindulni.

Mindig eszembe jutnak azok az évek, amikor 4 után kellett kelnem, még 5 előtt elindulni s 6 előtt beérni munkába.

Utáltam a sötétet, a havat, a hideget, a szelet, az embereket, mindenki morcos volt. Vagy csak én:)

Aztán volt az a korszak, amikor már autóval..de..a hajnali, hideg indulásokat, a jégvakarást, hólapátolást..Az óvatos araszolást a kanyargós utakon..ami miatt a fűtés is lassan, nagyon lassan indult el..S amikor a fűtés erőre kapott a beáramló meleg levegő bágyasztott...Rögtön álmos lettem:)

Voltak persze a nyaralás hajnali indulások..Amikor lehet, nem is volt hideg, csak az álomból fáradtan kizökkenve az ágymeleg volt, ami borzongással töltött el. De a nyári korai indulásokban benne volt a napfelkelte..a meleg, nyár, öröm ígérete.

Ma, a Walking Dead ötödik évfolyamának tiszteletére estére én magam is bezombultam..:) A korai kelés egyik mellékhatása, hogy ilyenkorra már kóborlóvá válok:) Kerülöm az éles tárgyakat a fejem környékén:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-nyilasa.blog.hu/api/trackback/id/tr916788063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása