Mindennapjaim..gondolataim..

Mindennapok

Mindennapok

Logikus..

2014. május 23. - zuhanorepulesss

...ha pörög a munka, nincs kapacitásom megjelenni itt:)

Tegnap vigyorogtam azon, hogy a csütörtöki este a második a héten, amikor 10kor azt éreztem, hogy a kispárnám hívogat:)

Nem csodálkozom, ebben a remek időben bejárva Bács-kiskun rejtett szegleteit, kerülgetve a lovaskocsikat, reggel 8tól délután 5-6ig folyamatosan beszélve elfáradt a buksim..:)

Az elmúlt napokban, hetekben úgy tűnik kibeszéltem magamból azokat a gondolatokat, amik lekötötték a kapacitásom. S nem éreztem, hogy itt meg kell, hogy jelenjek.

Hm..várom, hogy igazán nyár legyen:) Már nézegetem a nyári kínálatokat, ki akarok kapcsolni, le akarom ereszteni ezt az évet..a munkának, emberi kapcsolataimnak a feszültségét, aminek nem kellene, hogy feszítse az agyam..Mégsem tudom leengedni a gőzt.

Már csak ki kell sakkozni, hogy biztosan meleg legyen a levegő és a víz, amikor megérkezem:)

Ez meg..menni fog:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-nyilasa.blog.hu/api/trackback/id/tr576197828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása