Mindennapjaim..gondolataim..

Mindennapok

Mindennapok

Azon gondolkodtam...

2015. október 12. - zuhanorepulesss

..hogy túl sokat gondolkodom.

Ma az esőben volt sok időm és lehetőségem telefonálgatni, sokmindenkivel beszéltem.

Rájöttem, más is jár olyan cipőben, mint én.

Volt pár mondat, amit le akartam ide írni, a hidegről, esőről, emberekről. A szűk és a tágabb környezetemben.

Nem való nekem az agyalás..gyomoridegem lesz tőle :) S tudjuk, nem vezet sehová.

Inkább mára egy sor..nahh jó, kettő.

Akkor valódi az életed, hogyha a halálod után a Jóisten leül melléd a felhő szélére, elővesz egy palack jóféle bort, csillogó szemmel és izgatott arccal rád nevet, és csak annyit mond: Mesélj!
(A. J. Christian) seb_janiak_the_kingdoml_bardo_thodol_20114.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-nyilasa.blog.hu/api/trackback/id/tr297963030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása