Mindennapjaim..gondolataim..

Mindennapok

Mindennapok

Utálom a közhelyeket...

2015. március 30. - zuhanorepulesss

..mégis az a mondat ugrott be  mai napomról, hogy a stílus maga az ember.

Ha kronológiailag indítunk, fontos megemlékezni a tegnap estémről, amikor a sikeres Even horizon (Halálhajó) című klasszikussal zártam az estém. Kár volt. Nem egy túl nyomasztó úrhajós-megőrülős-darabolós-misztikus film, mégis a mondanivalója végigkövette az álmaim.

Erdei kis házban, salgótarjáni vasútállomáson, családi körben megőrülős-darabolós-vérfolyós álmaim voltak. Vergődtem és elaludtam. Of course.

Apropó álmok. Pont a rémálmokról, azok kezeléséről szóló rádióműsort hallgattam befelé menet. Véletlen lenne?

Apropó stílus. A foghiány nem trendi. Persze, sajnos első kézből tudom, mennyire drága tud lenni, de egy értékesítő, aki fogatlanul mosolyog a vásárlóra..Hát nem jó helyen van. Asszem. Vagy én voltam rossz helyen.

A déli harangszó megint nem véletlen. A Szent György templom harangjait hallgattam, s írtam is két sort, ezer éve nem beszéltem Orosz Krém barátnémmal. Elég érdekes, ahogy küzd. Becsülöm. Én már rég felrúgtam volna mindent s lobogna a hajam (kac-kac) ahogy az ellenkező irányban futok. Persze, ez a fajta konfliktuskezelő-képességem nem vezet sehová. Ahogy az álmokban, itt is szembe kell fordulni, nézni a dolgainkkal.

A délután teljesen megszokottan telt, mivel redőnyöznék (még mindig) körbeküldtem pár újabb ajánlatkérést.

Volt automatikus ajánlat, volt, aki 10 percen belül visszahívott, lesz olyan, aki holnap el is jön felmérni.

A magam megszokott stílusában írtam meg az ajánlatkéréseket, a sablonos részeket (méret, a beépítés költségét kérem feltüntetni, vállalási határidő) természetesen Ctrl-V-vel illesztettem be, majd elköszönés, aláírás, elérhetőségek.

S apropó, stílus. Ezek közül az ajánlatkérések közül volt, aki smsben reagált. Végülis..Gyors, olcsó, helytől függetlenül megoldható (bár valószínű az emailt is tudja olvasni, ha eljutott hozzá a számom).

Gondolkodtam egy fél pillanatig, hogy válaszoljak-e rá..De elvetettem.

Szóval..Az árajánlatom. Valószínű, nem Őt választom. Hisz a stílus maga az ember. S ha Ő ilyen stílusban dolgozik..Asszem jobban járok, ha békén hagyjuk egymást :D Aki nem hiszi, járjon utána.. :D

screenshot_2015-03-30-17-42-54.jpeg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-nyilasa.blog.hu/api/trackback/id/tr997320712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása