Mindennapjaim..gondolataim..

Mindennapok

Mindennapok

Vannak napok, mikor minden nehezebb..

2015. március 11. - zuhanorepulesss

...énekelte a Skála Kópé a nyolcvanas évek elején.

Ezzel így cirka 30 évvel később is egyet tudok érteni:)

Ma megint azt éreztem, hogy antiszociális vagyok. Nem bírom a szüttyögést, tötyörgést.

Szeretem, ha a saját tempómban történnek a dolgok. Nem, ez így nem igaz. Nem bírom elviselni, ha nem az én tempómban történnek a dolgok.

Persze, biztos benne van az a két óra csúszás, amit ma összeszedtünk, a más mentalitás, a kevés alvás, a feszültséggel teli kicsit bizonytalan helyzet a cégnél lévő változások miatt, meg ezer és egy okot is találhatnék.

Bár elég ok az, hogy nem vagyok szociális alkat. :)

A hab a torkán a mai napban a Grédics redőny levele volt a postafiókomban.

Végülis..nem kellene meglepődnöm..február első napjaiban kb 10 redőnyös cégnek küldtem árajánlatkérést.

Az egyikük másnap válaszolt, egy másik egy hét múlva, a többiek..Nos nekik nem voltam elég nagy ügyfél :)

Ma a jelzett Grédics redőnytől jött levelem, s megnyitás előtt is volt bennem egy kis szarkazmus, hogy egy hónap után kapok csak választ..de..mikor megnyitottam a levelem..Hát lementem hídba.

Hírlevelet kaptam..az új nyitó üzleteikről tájékoztatnak (Győr, Kecskemét meg..franc tudja hol) s hatalmas nyitási kedvezményekkel csábítanak magukhoz.

Tehát az árajánlatkérésből kiszedik az emailcímem, árajánlatot nem kapok, le se szarják a kedves ügyfelet, aki el akar költeni egy kis pénzt, de az emailfiókjába küldenek egy kis tartalmat, hátha ráizgul :)

Itt jelzem meg a magam sajátságosan csendes és visszafogott eszközével, hogy nekem volt érdeklődésem, vásárlási szándékom..Tehát nem kell az érdeklődésem felkelteni..Hanem amikor a pénzzel a kezemben állok a pénztárgép elé..Nos, válaszolni kell a feltett kérdéseimre :)

Igen, ma tényleg antiszoci vagyok :) Ha így haladok, még pszichopata is lehet belőlem.

Vagy csak a modern marketing eszközeivel nem vagyok tisztában.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-nyilasa.blog.hu/api/trackback/id/tr897261177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása