Mindennapjaim..gondolataim..

Mindennapok

Mindennapok

Álomországban jártam...

2014. december 16. - zuhanorepulesss

..s ez egy érdekes utazás volt.

Egy felhőkarcoló liftjében kezdődött, valahol dél-kelet Ázsiában jártam.

A 130-ik emelet gombját nyomtam, többen álltunk a hófehér, világos liftben, ami nem akart elindulni.

Tízen álltunk benn, s ennyi is szerepelt a szállítható személyek számánál.

Valószínűleg a súlyhatárt léptük át, kértem az ajtónál állót, lépjen ki a liftből, sokadik próbálkozásra meg is értette.

Ezt követően hamar felértem a legmagasabb szintre, ahol a várakozásaimmal ellentétben nem volt kilátó. 

Egyáltalán nem voltak ablakok. Sem olyan felület, ahol ki lehetett volna látni. Eldugott zugok, útvesztő, szobák..Sehol egy ablak.

A következő vágásnál a pagoda-szerű toronyház lábánál folyó partján álltam, amely rozsdabarna volt, rozsdás, oldalra borult hajóval a partján, a lemenő nap fénye mégis úgy színezte, hogy aranybarnán-sárgán tündökölt az egész.

Innen, kívülről akartam fényképezni a felhőkarcolót..azonban az alacsonyan szálló felhő/köd teljesen beburkolta...

Nem, nem kell agykurkászhoz fordulnom, hogy tudjam ez mit jelent. Mégis furcsa volt ez az egyértelmű üzenet.

S ez a kép is. Ma láttam egy cikkben. S ezt láttam éjjel. Furcsa.

shanghai-torony-felhokarcolo-02.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-nyilasa.blog.hu/api/trackback/id/tr676987873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása