Mindennapjaim..gondolataim..

Mindennapok

Mindennapok

Négy napot voltam vidéken, s ennek jelentős részében..

2014. május 06. - zuhanorepulesss

..majd megkattantam egy jégkrémért.

Talán boldogsághormon pótlás, talán csak édességre vágytam, szeretem az élet édesebb oldalát.

Persze, 15km-re ott van egy benzinkút, s igen, lusta dög voltam, hisz autóval max 6-8 perc, s igen, bepróbálkoztam egy fagyival helyette, de nem volt egyik sem az igazi.

Erre ma mit hallok a rádióban??

Holnap az északi megyékben talajmenti fagyis várható.

Basszus, négy napig semmi, amíg ott voltam..Most meg a rádió is bemondta..

Ilyen az én formám :P

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-nyilasa.blog.hu/api/trackback/id/tr1006128388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása